Merhabalar,
Bence mac daha iyi olur ama onu kullanırken de ekstra bir ekrana ihtiyacınız olacaktır. Benim tavsiyem windows olabilir.
Grafik video montajda yapacaksan Mac, yada ios uygulama yapacaksan Mac ama bunların dışında kullanım sağlayacaksınız çok bir önemi yok Mac almanın
Windows öneririm hocam
Önerdiğiniz pc var mı? 10k bandında