TahaKocak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Bence mac daha iyi olur ama onu kullanırken de ekstra bir ekrana ihtiyacınız olacaktır. Benim tavsiyem windows olabilir.
digiterya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Grafik video montajda yapacaksan Mac, yada ios uygulama yapacaksan Mac ama bunların dışında kullanım sağlayacaksınız çok bir önemi yok Mac almanın
clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows öneririm hocam
Önerdiğiniz pc var mı? 10k bandında