Selamlar, TCDD mahallemizde ortalama 3 yıl önce köprü yapmaya başladı. Ama 1 senedir bir tane çivi bile çakılmadı. Belediyeyi aradık, toplu olarak CİMER'e yazdık, TCDD'nı aradık ama hiç bir sonuca ulaşamadık. Bu inşaattan dolayı evimize mesafeyi uzatarak farklı yollardan gitmek zorunda kalıyoruz. Üstelik bu farklı yollarda çok berbat. Yol bile denmez. Toprak yol gibi bir yeri köylü yola çevirmiş traktörlerle gide gele. Bir şekilde aldığımız bir duyuma göre yüklenici firmaya ödenek çıkmıyormuş. Ödeneğin tamamı çıkmadan neden başlanmış ki bu inşaata, üstelik o kadar gereksiz ki. Toplam 4 tane site (toplamda 1000e yakın ev vardır) , + köydeki evler bu durumdan müzdarip durumda. Bununla ilgili yaptıklarımızdan farklı olarak ne yapılabilir?