Merhabalar,
Pek çok yeni güncelleme var sırasıyla yazacağım artık kapalı betadan açık betaya geçiş sürecindeyiz. Loadbalancer özelliği varsayılan olarak geliyor atak anında otomatik challange açtırılabiliyor
Saygılar.
hala hesap veriyorsanız ben de alabilir miyim bi incelemek isterim