Front-end bilgisine sahip Bilgisayar Mühendisliği mezunu arayışımız oldu. Aylardır aradık. Hemde yeni mezun-yetiştirmek üzere aradık. Kimisi maaş beğenmiyor. Kimisi iş bilmiyor. Fakat sorsan bilgisayar mühendisi. Evet bu işveren olarak baktığımda büyük bir problem. Gerçekten personel bulamıyorum. Fakat 3.5 yıl kadar önce şirketim olmadan bende bir çok iş ilanına başvurdum. Tüm istenen özellikleri karşılamama rağmen 0 GERİ DÖNÜŞ aldım. Kimi arkadaşlar garsonluk demiş fakat ben garson olmak içinde yüksek lisans bitirmedim arkadaşlar.