okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam amacimiz aslinda daha uzun bir sure orda yasamak minimum 1 yil birikim olur isler iyi giderse kalmak ama araci firmalar cok istiyor bunu nasil asabilecegimizi bilmiyoruz
Hocam yıllardır araştırma içerisinde olan ben (Kanada için) şunu diyebilirim ki paran olmadan kalıcı olamazsın. Dil okuluyla gidip kalma şansın yok çalışma iznin yok çünkü anca kaçak kalırsın Kanada hükümeti kaçaklar konusunda çok sert ABD gibi değil. Tek başına gitmeyi düşünürsen ABD'de dil okulunda gitmek değerlendirilebilir ABD'nin kaçak işçiye ihtiyacı olduğu için görmezden gelebiliyor. En azından birikim yapıp o ara ya birini bulup evlenebilirsin ya üniversite okumak için para biriktirisin Kanada için minimum gereken para 200 250 bin lira, bulursam 1 dakika durmayıp gitmeyi düşünüyorum. Birikim yapıp gelmeyi falan düşünmeyin bu ülke çok kötüye evriliyor yakında bu günlerimize şükür edeceğiz.