okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sene sonuna doğru arkadaşlar Amerika planımız var Şuan icin tek çare dil okulu ama masraflar 25 30 k arasi şirketler olmadan gitmekte daha zor arkadasim kanadada oda sirketle gitti okul olarak 50 k civari verdi
Dil okulu ile kalamaz ki hocam 6 ay sonra en geç dönmek zorunda sonrası için planı varmı görüşüyor musunuz