lostyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çine Gitmek İstiyorum ve Çinden Türkiyeye Ticaret Yapmak İstiyorum İnş. 2 Sene Sonra.
Çin de hala şirketim var Shenzhen şehirinde. Elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.

Çin benim en çok sevdiğim ülkedir.

İnsanları çalışkan ve dürüsttür.