bserdogan48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev kiraları artık 2-3 bin oldu, böyle bir durum varken kimseden 12 saat çalışıp 3000 TL tamah etmesi beklenmesin. Eğer böyle çalışan varsada ilk bulduğu fırsatta bırakır başka işe geçer zaten. İş sahipleri yılda kaç daire alırım hesabı yaparken işçi bu ay kirayı nasıl öderim diye düşünüyor.
Konudan bağımsız yorum yaptınız sanırım. Çünkü konuda da belirttiğim gibi çoğu işte fiyatlandırmayı çalışacak kişiye yaptırırım 😊