2016 Aralık ayında Türkiyeden ayrıldım şuan Avusturya da yaşıyorum yakın zamanda resmi olarak kalıcı oturma iznimi aldım merak ettiğiniz birşey varsa sorabilirsiniz
Hangi yolla çıktınız ve şuan yaşamınız nasıl aldığınız ücret ile rahat mısınız. Klişe sorular bunlar tabii ama özellikle avusturyayı merak ediyorum. AB içinde farklı bir ülke gibi geliyor diğerlerine nazaran ve Türk düşmanlığı gazla diyorlar bilmiyorum siz ne dersiniz