2 gündür uğraştığım bir sorun vardı. Web sitemin başında www yoktu. Bu gün öğle godaddy ile iletişime geçtim online olarak şimdi saat olmuş gece on iki buçuk. Sorunu hallettik fakat sitemde bozulmalar meydana geldi . Bunu nasıl düzeltirim diye sordum bana tek tek url yönlendirmesi yapmam gerektiğini söyledi. Ben tam olarak ne yapmamı istediğini anlayamadım ayrıca en kolay url yönlendirme nasıl yapabilirim?