Hocam e-devlet üzerinden kontrol ettikten sonra gereken işlemleri askerlik şubelerinden yaptırın. Yoksa asker kaçağı olarak zorunlu bir şekilde askere gönderilirsiniz. Geç kalmanızı hiç tavsiye etmem derdinizi anlatana kadar 5 iştimasında bulursunuz kendinizi.