Arkadaşım torku döner de müdür. eleman arıyor. Iraklı birisi gelmiş bizim arkadaş 3000 lira veriyoruz demiş ıraklı 4000 lira istemiş. Bence olay kimse iş beğenmiyor değil. Artık 3k lar 4k lar yeterli değil. alım gücü çok düştü. 3k+sgk veriyoruz ama kimse iş beğenmiyor diyenler biraz mantıklı düşünün. işi değil parayı beğenmiyor kimse artık. hiç mi pazara, markete gitmediniz. hiç mi kiralardan haberiniz yok. insanlara bu paralar YETMEZ! öyle olsa neden ülkemin mühendisi, yazılımcısı gidip amerika da almanya da fabrikada çalışmak istesin? artık herkesdeki mantık şu. burada öğretmen olup 5k alacağıma almanyaya amerikaya gider orada garsonluk yapar, markette çalışır ama 3k dolar alıp adam gibi yaşarım derdinde. çünkü 3k kazanan birisi max 5 ayda altına iyi bir araç çekebilir. istediği gibi etini yer sütünü içer sosyalleşir. her yaz da gelir türkiyeye mükemmel tatilini yapar gider.