jeptun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir dönem diyarbakırda yaşadım o zamanlarda böyle bir arkadaşım vardı ama genel olarak diyarbakır insanında bir esnaflık damarı var bir şekilde kazanmayı beceriyorlar
Doğrudur hocam Benim ticarette rızkım kısmetim çok açıktır ama sıfırı tüketip sıfırdan ayağa kalkmakda çok olmuştur Herkese başarılar