Bir dönem diyarbakırda yaşadım o zamanlarda böyle bir arkadaşım vardı ama genel olarak diyarbakır insanında bir esnaflık damarı var bir şekilde kazanmayı beceriyorlar
Doğrudur hocam

Benim ticarette rızkım kısmetim çok açıktır ama sıfırı tüketip sıfırdan ayağa kalkmakda çok olmuştur

Herkese başarılar