İlk ticaretim Oturduğumuz mahlede sayılı çocugun sayıyla bisikleti vardı. Koca mahlede 4-5 kişi bisikletle gezip oynarken diğerlerinin içi gidip izliyordu..
Bende onlara 1 tur atmaları karşılığında gidiş geliş olarak kiraya veriyordum. Yani 1 tur gidip 1 tur geliyorlardı ve karşılığında bana para ödüyorlardı. Her akşam eve giderken bir sürü bozuk parayla giderdim
Sonra kiradan gelen parayla yeni bir bisiklet aldım. Birini tur başı kiraya veriyordum diğerini ise yarım saatlik yada 1 saatlik yada 15 dakikalık
Yaş 10- 11 o zamanlar

O zamanın şartlarına göre bayağı iyi kazanmıştım. Sonra okullar açılınca bisikletleri satıp bilgisayar almıştım
Bir dönem diyarbakırda yaşadım o zamanlarda böyle bir arkadaşım vardı ama genel olarak diyarbakır insanında bir esnaflık damarı var bir şekilde kazanmayı beceriyorlar