EmreMemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş ararken 3000 tl maaş 20 yaşındaki öğrenciye nasıl yetmiyor diyorlar. Sabır ya rasulallah. Ben ömrümün sonuna kadar ailemle mi yaşayacağım? Veya benim telefonum bozulmayacak mı? Ben hastalanmayacak mıyım? Ben evlenmeyecek miyim? Ben sadece sigara içip yemek yiyip işe mi gidip geleceğim? Ben sevgilimle evlilik hayalleri kurarken neden bu kadar düşünüyorum? Ben gelecekte eşim çocuk nasıl doyacak diye niye düşünüyorum? Tabii ki düşünmek zorundayım. Ben bunları düşüneceksem niye yıllarca dirsek çürüttüm. Ben bu kadar emek verip karşılığını alamadıktan sonra niye emek verdim? Benim 10 11 yıllık bilgi birikimimin karşılığı sevgilimle düğünümüzü 30 yaşında planlamak mı? Veya evlendikteb sonra çocuk yapmaya korkmak mı? Bana bu soruların cevabını verin. Gerçekten aylardır düşündüğün sorular. Elim ayağım titriyor sinirden. Ben bir alana o kadar emek verdikren sonra tabi ki iş beğenmicem. Bir de aylık 2500 3000 arası işleri tabi beğenmicem. Kimse itiraz etmesin. Gaziantep'te yaşıyorum. Bahsedilen gibi işler varsa 7000 8000 garsonluk diye bahsedilen var ya o tarz işlerin hepsinde çalışıcam söz veriyorum. Hatta uyumadan günde 2 işte çalışıcam.
Sen kimsin ya? Böyle isyan ediyorsun. Karnın doyuyor. Güven içinde yaşıyorsun. Allahın var neye isyan ediyorsun. Çıkar cebindeki telefonu göster telefonu. Ekonomimiz uçuyor sen burada evlenemiyom diye ağlıyorsun. Azıcık tamah etmesini bil. Biz tüp kuyruğunda gecelere kadar bekliyorduk. Yolumuz var yolumuz hastanemiz var. Şükret bu düzene isyan etme.


( kardeşim ironi olduğunu umarım anlarsın. )