4-5 yaşlarındayken maket robotlar vardı. 5 veya 6 paketi tamamlayınca hepsi birleşip büyük bir robot oluyordu. (günümüzün transformersı diyebilirim ama sene 1991-1992). komşunun oğlunda benden olmayan bir paketi görmüştüm. annemden çikolata alacağım diye para alıp o robotu almıştım çocuktan. sonra tüm paketleri birleştirip yüksek bir kar oranı ile satmıştım.

kayserili olmak bunu gerektiriyordu o dönemler ama bizimkiler baktı kafam çok çalışmıyor ticarete okuttular.