Evet kardeşim sürekli gidiyorum hatta 7-8 yıldan fazla o bölgede yaşadım. Ama sen tam olarak hangi bölgeye gideceğini bilmiyorsun sanırım. Kuzeu ırak kürt bölgesinemi gideceksin yoksa Irak/Bağdat bölgesinemi ??

Kendi aracın ile gideceksense kullandıgın aracın muhakkak senin adına kayıtlı olması lazım. Araç senin adına kayıtlı değilse araç sahibi noterde sana vekalet vermesi gerekecek aracımı yurt dısına götürüp kullanabilir diye.

En az 6 aylık pasaportunla 15 gün kalabiliyorsun. 15 gün sonrası oturum alman gerekecek.
Şırnak/Silopi üzerinden giriş yapıyorsun. Girmeden evel bir form dolduruyorsun ırak’a giriş yaklaşık 1-2 saat ırak’tan çıkış gümrük çok kalabalık oluyor en az 6-7 saat sürüyor