Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geceleri genelde r10da cogu kisi alkollü oluyor.. 1-2 kişiden hizmet alın denk gelirsin
Evet çok denk geldiğim oldu ancak bu arkadaşın sohbeti ve anlattıkları çok ilginçti.