Sanırım bundan 2 yıl önceydi. R10'da birisinden hizmet almak için iletişime geçmiştim. Hangi konuda iletişime geçtiğimi hatırlamıyorum. Gece saatleriydi. Hizmet veren arkadaş yüksek ihtimalle alkollüydü. İletişime geçer geçmez WhatsApp üzerinden aradı ve konu birden farklı yerlere geldi. Saatlerce dertleşti benimle. Baya baya acayip durumlar yaşamıştı arkadaş. Kafası çok fenaydı 😊 Saatlerce süren güzel ama bir o kadar değişik konuşmamızın ardından telefonu kapattık ve nedense bir daha hiç konuşamadık. Şimdi birden aklıma geldi. Kendisini aradım ama bulamadım. Nasıl bulabilirim bu arkadaşı? Buna benzer olay yaşayan var mıdır belki hatırlar da buluruz 😄