alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konu dışı ama bence 10 dan fazla satış yapmaz gibi.
Farkındayım hocam zaten. Boş boş oturup çaresizce ekrana bakıp müşteri bulma çabalarımdan çok sıkıldım. Her akşam oturup bugün nerede hata yaptım diye düşünmekten bıktım. En azından bir kaç kişinin yüzünü güldürmeyi planlıyorum. Planladığım fiyat da 15 tl hali hazırda. Pek bir beklentim yok ki mükemmel bir etkileşimin de olmayacağının farkındayım.