korumadığına dair Kanıt ? madem korumuyor çin neden bu kadar rahatladı tüm dünya kapıya kilit vururken adamlar dünyada fink atıyor. Lütfen sağlık konusunda dahha ciddi olalım.
İl sağlık bakanlığı verisi . Bilmiyosanız bilmiyorum demeyi bilin. Sinovac olanların koruma oranı nerdeyse 0' a yakın . Sizce koruma oranı bu kadar düşük olmasa 3. doz açılma ihtiyacı duyulur muydu?