Arkadaşlar merhaba, aklıma bir soru takıldı Türkiye'de blog devri bitti mi? Neden böyle diyorum çünkü sayısız blog girişiminde bulundum hepside patladı ya adsense onay almadı ya da hit yakalayamıyınca hevesim kırıldı devam edemedim. Fakat şuan tekrar bi heves geldi gibi. Biraz araştırma yapınca şunu görüyorum piyasayı domine etmiş haber siteleri bloggerların ölmesini istiyor. En basitinden "Kuru fasulye nasıl yapılır" veya "Kaliteli yatak nasıl anlaşılır" gibi niş aramaların sonucunda bilindik 3 haber sitesinden 1'i çıkıyor. Blog devri bitti dememin bir diğer sebebi de ülkemizde okuyucu kitle her geçen gün daha da azalıyor. Youtube mecrasının yaygınlaşmasıyla bunun hepimiz farkına varmışızdır insanlar artık bi araştırma yapacağı zaman youtube'u açıyor.
Bende size sormak istiyorum sizce blog açılır mı açılmaz mı?
düşüncelerinize iytiyacım var.