Nmx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam isterseniz bu konuyu aile hekiminize danışın
Ne diyeceği az çok belli ama bir danışalım

onurkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben annem ve babama 3. İçin de sinova aldık
Beni de bu düşünce biraz düşündürdü. Yani 2 tane aynı cins vuruldu şimdi iyi kötü 3. de aynısından olmak o kadar da mantıksız gelmiyor.

ilbeyg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemşire (covid aşısı vuruyor) arkadaşıma sormuştum istediğiniz gibi karışık olarak vurdurabilirsiniz demişti. Herhangi bir sorun olmayacağını belirtti. Ama siz gene de bir doktora danışın
Randevu aldığım doktora da danışırım.

fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son 2 sinovac olana 3. Biontech yapıyorlardı.
Ama verilere göre delta varyantı için biontech bi tık daha çok antikor üretiyor diyordu uzmanlar
Evet şüphesiz Biontech daha iyi ama işte ilk zamanların garabetine kapıldık bir hata yaptık işte

normalmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sinovac korumuyor olmayın boşuna biontech yapıştırıp geçin %50
Malesef öyle ama işte o zamanlar sinovac çok popülerdi.

ichtyandr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alman kalitesinden şaşma
.)