PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükseldi de hocam istanbulda da artık sakin yerler istiyor insan. Ben şu ümraniyede oturuyorum. Sürekli bir curcuna halinde ilçe. Pendikteyken de üst kaynarcada oturuyordum eski halk ekmeğin orada. Oralar da yine çok kalabalık oldu.
Sakin yer bulmak zor maalesef.