ss190634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O bolgede fiyatlar cok yukseldi.Metroda açılınca dahada çıkacak
Yükseldi de hocam istanbulda da artık sakin yerler istiyor insan. Ben şu ümraniyede oturuyorum. Sürekli bir curcuna halinde ilçe. Pendikteyken de üst kaynarcada oturuyordum eski halk ekmeğin orada. Oralar da yine çok kalabalık oldu.