monovor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kartaldan güzeldir bence pendik merkez olarak çarşı olarak. tamam cadde veya kadiköy değil ama bence keyifli cok bunaltıcı bir ilçe değil
Yapma hocam gözünü seveyim kaçkez pendiğe özel aracımla toplu taşımayla geldim kalabalık anlayışsız insanlarla dolu hele kaynarca taraflarını saymıyorum bile. Objektif yaklaşıyorum kartalda oturduğum için değil ama kartal sahil kesimi tarafları aşırı medeni. Esentepe tarafları cevizli tarafları berbat yani üst kısımlar. Ama dragos tarafları olsun yeni soğanlık tarafı yakacığın bir kısmı çok iyi. Kadıköy, bostancı üsküdar ataşehir maltepenin bir kısmı güzel kıyı kesimleri hep güzel ama gebzeye doğru yanaştıkça durum maalesef daha kötüye gidiyor