hocam pendikte doğup büyüyen biri olarak orada apart biraz zor bulursun. ev tutma konusunda fevzi çakmak mahallesini (marmara üni hastanesi çevresini) öneririm. yapılaşma yeni sayılır orada. daireler de güzeldir ve aşağılar kadar kalabalık değildir. arabam var diyorsan yenişehir tarafını öneririm. ben de o tarafa taşınmayı düşünüyorum.