Ben 15 yıldan fazladır eğitim, seminer , atölye çalışması ve birçok faaliyete katıldım ve fırsat buldukça yine devam ediyorum.
Ezbere konuşmam. Bunlar sihirli değnek değildir kısmı da pazarlama kısmının savunmasıdır.
Ben diyorum ki çoğu sadece laf anlatır gaza getirir teknik öğretmez veya başarıya ulaştıracak bir yol düşünmeni sağlamaz.
Ben de ilk zamanlar senin gibi savunurdum herkes bildiğini yapsın benim görüşüm bu yönde .
Demek istediklerinizi sanırım ben az çok anlıyorum. Özlü söz paylaşan sayfalar için bu dedikleriniz belki bir miktar doğru olabilir fakat bu videoda bundan fazlası vardı. Öncelikle eğitim sisteminin bir eleştirisi vardı, konuştuğu şeylerin felsefik bir altyapısı vardı ve üzerine düşünülebilecek soru işaretleri bırakıyordu. Kaldı ki biz sohbet dinledik aslında ve o videonun daha uzun bir versiyonu vardı, bu kırpılmış ve bir kişisel gelişim kanalında paylaşılan bölümüydü. Eğer teknik öğrenmek istiyorsanız zaten başvurmanız gereken kaynak da bu değil.
Biz bir felsefeciyi televizyona çıkardığımızda ona bitcoinin durumunun ne olacağını soramayız.