Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler fakat sanırım videoyu izlemediniz, izleseydiniz zaten videonun bana ait olmadığını bilirdiniz. Videoda anlatılanlar ile sizin vurgularınız ço farklı. Dediğim gibi siz videoyu izleyin. Saygılar

Öncelikle Ön yargı ile ilgili de biraz kişisel gelişim videosu izle faydası olur belki
videoyu izledim sana ait mi değil mi diye onu düşünecek veya bakacak halim yoktu Benim için bir önemi de yok.

Benim vurgularım az öncede dediğim gibi kendi görüşlerimi yansıtıyor. Herkes istediğini düşünsün demiştim.

O yüzden belki de ben star olamam ama bu videoyu izleyen star veya dünyanın lideri olur falan filan