Merhaba
Hocam Twitter bu durumla ilgili sürekli yakında açılacak diyor. En az 3 aydır bu yakında açılacak.
Kimisi diyor hesap aktif değil o sebepten açılmıyor dese de yalandan ibarettir. 500k görüntülenmeli hesapta forum açmayıp çöp hesaplarımda açmaktadır. Twitterın yakında açılacak demesi üzerinden kaç ay geçerde açılır bilmiyorum.
Ancak isterseniz
https://www.r10.net/twitter/2895563-...dece150tl.html konumu ziyaret edebilirsiniz.