Benim için önemli olan lisans doğrulaması olmaması. Eğer yoksa problem yok, destek olmazsa da olur.
Oto güncelleme yok diyorsunuz sanırım, manuel güncelleyebilirim problem yok.
Aynen oto guncelleme yoktur ustam cok uzun suredir journalle hasir nesir olduk iyice