yurdun genelinde böyle sıkıntı var. Camcı arkadaş var böylelerine gülüyor adam tek cam takıyor el emeği 50 TL alıyor
başka muslukçu kişilere bakıyorum adam gelmiyor neden diyorum küçük işlerin peşinde koşmuyorlarmış yahu böyle küçük işler yapınca zaten parayı katlıyorsun.
Ülkemizin tamamında bu sıkıntı aynen şöyledir adam passat a binince yıllar geçse de durumu kötü olsa da toros a binmez.