Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülke genelinde çalışan bulma sorunu var şu an. Dürümcü emmi var istanbul/kadıköyde çalışmak isteyen varsa 7.000₺ maaş veriyorlar garsonluğa.
Dürümcülerde iyi kazanıyor he 🌮 🌯