hocam bot açıyor galiba. Çünkü gece gönderdiğim bile açıldı. Maile gelen formu gönderiyorum. Başka bir konuda canlı desteğe yazdım. Oradaki görevli doğruysa şöyle birşey söyledi. Seri şekilde askıya alınıyorsa hesabınız yani çok sayıda arka arkaya askıya alınıyorsanız bazı hesapları biz dahi açamıyoruz. Botlar bazı hesapları açılmamak üzere kapatabiliyor. Çok detay vermedi.