Arkadaşlar birden sohbetteyken uyarı geldi oturumdan çıkış yapıldı diye. Sonra uyarı yazısında başka cihaza kaydedilmiş olabilir siz değilseniz doğrulayın çıktı doğrulaya bastım doğruladım kodla girdim yine. Neden böyle oldu fikri olan varmı. Hemen wp de 2. Doğrulamayı açtım bu neydi şimdi