Arkadaşlar merhaba. Henüz ürüne karar vermedim ama 100-175 dolar arası olacak bir ürünü(Oto Boya Tabancası) Ebay'den almak istiyorum. Süreç hakkında bilgisi olan var mı? Örneğin 100 dolarlık ürüne ne kadar gümrük vergisi öderim, ne kadar sürede gelir, gümrükten nasıl geçer vs.?