Streç film sarıp bantlayıp banyo yapın hocam. Islanmasın diye diyorlar aşı yeri.
Ha dün okuduğum dergi makalesinde duşun bir etkisi olmadığını söylüyordu. Bunun çiçek aşısından kalma bir alışkanlık olduğundan söylediklerini yazıyordu.