Hocam, vücudunuzu çok dinlemeyin. Tamam aksi bir durum olur orası ayrı ama şuram ağrı yaptı acaba bu muyum diye düşünerek evham yapmayın. Bende yakın bir zaman da 1. doz oldum herhangi bir ağrı sızı yapmadı. Kolunun üstüne yatma dediler sabah bi kalktım aşılı kolumun üstündeyim. Biraz da çevreden aldığımız korkuyla aha dedim şimdi ağrıdan kıvranacağız herhalde. Bir şey olmadı açıkçası. Bana da 1 gün banyo yapma dediler ama karayollarında denetimci olarak çalıştığım için işimiz güneşin altında yollar da geçiyor. O yüzden günde 2 kere banyo yapan biriyim. Yani benim 1 gün banyo yapmama gibi bir lüx'üm yok Haa ben şöyle yaptım. Aşı bölgesine yara bandı yapıştırdım öyle yaptım. Bu etkili oldu veya olmadı bilmiyorum ama herhangi bir sıkıntı yaşamadım. 2. dozdan sonra ağrı sızı daha fazla oluyormuş ama dediğim gibi bunu dert etmemeye çalışın. Geçmiş olsun.