bugün ve dün agırlık oldu,önceki gün biraz agırlık + arada bikaç defa net gitti ve bi süre gelmedi.ama ülkemizin internet durumu ortada,alıştık artık.düzgün çalıştıgında merak ediyoruz,bi sorun mu var acaba neden düzgün çalışıyor bugün diye