Herkese öncelikle hayırlı cumalar dilerim,
Turknet kullanıyorum da internetimde problem var çok az çekiyor. Siz de durum nasıl?
Eğer sorun yaşayan varsa
Sorun yaşıyorum - Turknet-Adana
Gibi yazabilir mi?