CyberCP yedek patlatıyor, 7 kere full yedekleme yaptım db dumplar boş çıktı o gün XXXXTL zarar ettim cyber'a güvendim diye.
Cyber zaten biraz sakat bir paneldi(güvenlik ve stabilite) ama o olaydan sonra(5 ay oluyor sanırım) tüm müşterilerimi farklı panellere/yapılara geçirmeye başladım.
Peki sizin tecrübelerinize dayanarak onerebileceginiz bir ücretsiz panel var mı? Uzun süreli kullandığınız, düzenli güncelleme alan, sıkıntı çıkarmayan...