LegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizimkine bakın bizimkide böyle beyaz ama bukadar ayı olamadı daha Göbek yaptı fazla sevince saldırıyor
bu 1 kilo vermiş halimiz hocam bence artık hiç ayı değil bkz arkaşımın kedisi aşağıda;
Nacizane tavsiyem günlük mamasını verirken yaşına uygun gramajda verin çünkü yaşı ilerledikçe kilolu olması sağlığını etkiliyormuş. Veterinerde fırça yiyince 1 ay boyunca kilo vermek için uğraştık.
(Mamanın ambalajında günlük bir kedinin kaç gr tüketmesi gerektiği yazıyor)
buda arkadaşımın kedisi; Fazla mama vermek konusunda tavsiyelerimi dinlemiyor. :/