Dün 2 adet hesap açtım ikisi de ödenmiş bakiyeden askıya alındı. İtiraz edince bir saat içinde açtılar. her yeni hesap ödenmemiş bakiye sorunu verirse bu iş zor. Şüpheli ödeme çok kolaydı buna göre.
Sistemleri atlatma bile çözülebiliyor. Ama her ödemede manuele girmek bıktırıyor. Askıya almadığı da oldu. Fakat %99 alıyor. Bakalım ne zaman düzelir bu durum.