merhaba arkadaşlar yanlış hatırlamıyorsam böyle ban çeşidi vardı.
kaç aydır oynuyorum galibiyet serileri yaptım ama bir türlü rütbe atlayamadım. desteğe yazdım şöyle cevap verdi ;



bugünde maça girdim elektrikler gitti geldi maça kaldığım yerden devam ettim maçı bitirdim sonra oyunda üst tarafta rekabetçi bekleme süresi 20 dakika yazdı bende anlamadım sorun nedir sizce ? stres atmak için giriyoruz uğraştığımız şeylere bakın ya