kendi programlarımızı yazdık küçük araçlar şeklinde
oznask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu işlemleri entegra ile mi yapıyorsunuz kendi yazılımız ile siz mi gerçekleştiriyorsunuz