imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Multecilere 300 metrekare ev yapip 150 metrekarede bahce vermeyi düşünüyorlar sen tabela diyon başkan
Önce kendi vatandaşına yapsın benim evim yok banada versin hakkım değil :s sanırım