hocam kimse kusura bakmasın da ülkede dil işgali yok. kendi kendimizi işgal ediyoruz. bugün esnaf Arapça tabelanın kendisine daha fazla kazandırdığını görse gözü kapalı tabelasını arapça yapar. bu anlamda herkes memnun. üzgünüm gerçekten kültür erozyonunu gördükçe üzülüyorum da. Oktay Sinanoğlu ruhu şad olsun çok haykırdı bu konuyu lakin zihniyet değişmedikçe bu devam eder.