Son 3 aydır işler kötüydü, son 1.5 aydır eksideydim, fakat farklı alanlarda işler yaptım ticaret 2.el alım satım
çok şükür eksiden artıya geçtim.

Bela bitmiyor Vergi cezamız yetmiyordu birde, şimdi telif hakkı davası gelmiş