Rüya tabirlerine inanmam, lakin fal baktırmak bunlara inanıyorum.
Bundan 3 sene önce fatihte bir falcı vardı, abim baktırdı (öz değil) kadın para istemiyor sadece dükkanı var yaptığı yemeklerden yemeni istiyor yunandı kadın, açıyor bir kitap gözün kapalı sayfa seçtiriyor sana ve o sayfa senin kaderin diyordu ve okumaya başlıyordu.
Dediklerinin bir çok şeyi çıktı. tavsiye eder miyim? etmem çok büyük günah. Ben sadece kapıda oturmuştum abimin aktardıklarını aktardım sizlere. fal, rüya tabirleriyle işim olmaz. İyi forumlar.