alihan16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu kredi zamanında ödeyince 0 faiz değilmiydi ya 0 faiz diye aldıydım ben bunu
Hocam Türkiyede yaşıyoruz tabiki faiz alınıyor.